Yeni Sevgilim Baguette Çantalar


Karşınızda bir yeni trend, baguette çantalar. Tabii ki kolumuzdan düşürmediğimiz Prada(!) patlattı sayılır bu trendi.
     Bana sorarsanız gayet şıklar, biraz böyle 90lar mı desem 80ler mi bilemedim bi naftalinli havası var ve azcık da minimalist yine her yeni modamız gibi. Şu mom jean basic triko kombinlerinin vazgeçilmezi olmuş durumda.

   Sevgili Kendallcığım da hemen Louis Vuitton çantası ve düğmeli trikosuyla bu akıma katılmış.

   Tabi bizim marka baguette çantamız yok diye ağlamamıza gerek yok muadili bolca mevcut. Ama bu yaz için dolabınıza bir tane şart hatta yanında düğmeli triko ve mom jeanle mümkünse.


        Tabi sizler için boş durmadım oraya buraya baktım vee çok da harika baguetteler buldum!





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayak Bileğimdeki Chain

Transparan korse mi ne