Karantinadayız Oyun Da Mı Oynamayalım?

   Karantina bilgisayar oyunlarını keşfetmek içi en güzel bahanelerden biri olabilir. Size son zamanlarda beğendiğim mekaniği kolay iki oyun önermek istiyorum canıms.
   İlki arkadaşlarınızla birlikte çoook kolay erişebileceğiniz ücretsiz bir oyun, Deceit. Artık ağlamalarım sonucu arkadaşlarım indirdi ama bağımlısı oldular. 6 arkadaş girebileceğiniz bu oyunda 2 kişi hastalıklı olarak uyanıyor oyuna ve bu rastgele gerçekleşiyor.

   Daha sonra sesli olarak bu arkadaşlarınızla konuşup masumlar olarak kaçmaya çalışıyorsunuz bazı görevleri yapıp tabi o sırada hastalıklılar da bazı şeyler yapıp yaratığa dönüşmek için vakit kolluyor olacak, iş o ki iyi gözlemci olmak lazım tabi hastalıklıysanız da biraz çakal olmak zorundasınız. Eğer hastalıklı olup masumlardan birine suç atıp diğerlerini inandırabilirseniz oylamayla onu da öldürebilirsiniz. Ayrıca hastalıklıların diğer sesli sohbetten ayrı bir sesli sohbeti oluyor bas konuş özelliğinden dolayı.
   Anlayacağınız bol entrikalı ama arkadaşlarla oynandığında aşırı zevk alınacak bir oyun. Diyelim ki 6 kişi değilsiniz, Türk serverından bağlandığınızda Türklerle oynayacağınız için rahatlıkla iletişim kurabilirsiniz, anlayacağınız arkadaşınız olmadan da olur :)

  Tabi ben şu an haritaları, itemleri falan çok ayrıntılı anlatmadım sizlere ama bir gameplay izlerseniz bolca fikriniz olacaktır, boş yere bilgi vermeyim şimdi.

 Oyunu steam üzerinden ücretsiz şekilde indirebilirsiniz.



İkinci bir oyun olarak ise yeni çıkmış olan The Complex.


  Oyun butterfly effect dedikleri şey üzerine kurulu aslında. Oyun iki bilim adamının biyolojik silahlarla ilgili bir saldırıdan dolayı başına gelenleri anlatıyor diyelim kısaca, ama oyunun gidişatı sizin seçimlerinize göre şekilleniyor tamamen. Oyunun sekiz tane alternatif sonu bulunmaktaymış, ben de henüz oynamadım ama en kısa zamanda almayı düşünüyorum çünkü, izlediğim kadarıyla oyunu gerçekten yaşatıyor size. Oyun gibi de sayılmaz aslında, adeta bir film ama seçimleri siz yapıyorsunuz.

 Fragmanını da şuraya iliştiriyorum.

  Steamde şu an 20TL civarı bir fiyatı var, indirimi de bekleyip alabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayak Bileğimdeki Chain

Yeni Sevgilim Baguette Çantalar

Transparan korse mi ne