Tayt İstiyoruz Tayt


     Ah corona corona buraya çok sevdiğim bir fenomenin tweetini bırakıyorum öncelikle.






    Tabi bolca vakit kaldı online alışverişin annecini ağlattık biraz :( Peki ben ne aradım da bulamıyorum? Bir tayt, fazla bir şey istemiyorum ama şöyle taş gibi bir tayt bulamadım maalesef. Aslında tayt seven biri de değilim ama şöyle kombinler beni cezbetti;

Bayılıyorum bu tarz kombinlere, bir de belinde çantalı kemer olursa 10/10 bence ama bir örneğini bulamadım maalesef :( Bulursam buralar edit dolacak.


Tam da bu ablamızdaki gibi.




     Eeee bir tayt fiyatlarına bakalım spor olanlardan dedik sırf taş gibi olsun diye, Nike bey bir taytı 700TL yapmış. Anlayacağınız taytsız kaldık, Instagram butiklerinde de bolca çeşit mevcut var ama bilemedim.

    Tabi taytlı diğer kombinlerimin de şöyle durmasını isterim
ama durmaz anam durmaz bizde böyle...

    Bi ara bu ceket sevdasından da bahsedeceğim ayrıca. Şu ünlü modellerin üstlerinden düşürmediği ceketlerde ne var yahu?

    Tayt sevdası yazımı sonlandırıyorum ama umarım şöyle en harikasından yüksek belli, vücudu saran, ama iç de belli etmeyen bir tayt buluruz.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayak Bileğimdeki Chain

Yeni Sevgilim Baguette Çantalar

Transparan korse mi ne