Trençkot Herhalde, Trençkot Ama Parlak Olan

 Sen insanı rezil de edersin vezir de.... Bu parlak rugan mı desek trençkotlar... Dışarıdan görünce aşık oluyorum ama bir türlü üstüme de yakıştıramıyorum o yüzden herkese gider mi bilemedim ama çok güzeller.


  Dizilerde falan görüp düştüm açıkçası, sokakta gezerken öyle herkesin üstüne görülecek tarzda bir şey değil ama sizi dikkat çekici bir moda ikonu yapmak yerine poşet giymiş gibi de gösterebilir.




   Bir de Hayley ablamızın giydiği gibi böyle deri olanları var ki ayrı aşık olunası ama bence parlak olanlar daha havalı.





Bir de Sefirin Kızı dizisinde görüp aşık olduğum bir model var fakat araştırmalarıma göre Pinko adlı bir markanınmış ve tükenmiş  :( Ama alternatifi çok tabii...


Size birkaç link bırakıyorum çünkü indiriiim! Araştırıp bunları buldum sizler için;

  - adL indirimdeki parlak trençkot

  - Bu da Fabrika buna bayıldım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayak Bileğimdeki Chain

Yeni Sevgilim Baguette Çantalar

Transparan korse mi ne