Blazer Ceketler


  


    Bakınız canım Zara'nın yeni sezonundan birkaç parça. Bu sezon bolca uzun olsun crop olsun ceket göreceğiz arkadaşlar. Size tavsiye hemen dolabınıza bir adet edinmeniz. Maalesef ki normal boylarda şu belde biten ceketler çok tercih edilmemekte anlayacağınız ya uzayıp gidecek ya da minnacık olacak. Bunu da yine bizim Beverly Hills tayfa çıkardı, salaş spor giyinelim derken üstlerine bir de babalarının ceketlerini almaya başladılar sonuç bu. 




Bakın bebeğim Hailey ne kadar da alakasız giyinmiş ama bir o kadar da cool (babasının ceketi derken bunlardan bahsediyorum).


  İşte böyle eşofmanın üstüne bile giyip yeni bir akım başlattı bu ablalarımız, renk falan da fark etmiyor. Biliyorsunuz artık diğer vazgeçilmez parça eşofman altları böyle yüksek belli lastikli olanlar özellikler, onlarla ilgili bir şeyler de yazacağım az kaldı. 

                                                               
Sevgili trendyolun birkaç ceketini beğendim hemen linkler gelsin 



Benim favorimi sorarsanız ceket kullanımında kesinlikle tayt ceket kemer üçlemesi diyorum aynen şöyle👇






    Şimdi sizlerle son olarak birkaç bershka ceket linki paylaşacağım, kendileri epey vintage görünüyor ve oversize, bunlar da vintage severlere gelsin.



    Eee peki crop bağımlıları ne olacak? Onlar da unutulmamış elbet her marka crop da eklemiş üç beş ceket. 




Bershkanın ceketine bayıldığımı söyleyemem. Kumaşından mıdır kesiminden mi bana biraz özensiz geldi ama yine de link ve çok benzerini Pull&Bear canımız da yapmış bu da onun link.





 Trendyolun crop ceketleri bir tık daha güzel geldi bana bunlara da bakın derim









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayak Bileğimdeki Chain

Yeni Sevgilim Baguette Çantalar

Transparan korse mi ne